marți, 14 septembrie 2010

Pag2 ! dume !

azi find prima zi in care "s-au facut ore " AM RAS DE AM POCNIT .. Mi'au dat lacrimile , nu imi mai simteam stomacul deci am ras cu O POFTA MAREE !!! Nici nu imi mai aduc aminte de cand nu am ras asa :)))


Dume noi :

1 =>>

Ea : M'o intepat o viespe !
El : Cum o reusit ?
Ea : M'a muscat ! :)))


Caterinca : Daca o sa am o casa o sa pun un panou care va avea mesajul urmator :

Nu intra !!
Viespe rea !!
Musca mortal !!

=)))

2 =>>

Doamna de la magazin : Cu ce te servesc ?
El : Un pachet de biscuiti tempo
Doamna de la magazin : Cu cacao sau vanilie ?
El : DOUA !!
:)))) =)))))))))))


3 =>>

Eu : Da furi pixuri ? sa ti le bagi in cur ?
El : Ce vorbesti tu we .. am un penar plin cu pixuri =))))))) !!!!!!!!!!!



4 =>>

Eu : dami si mie o gura de ciocolata calda
El : beau pula :)))


=))))))))))



5. =>>

Eu : N'ai prezervative ?
El : Am 4 PERzevative de alea :)))



6. =>> Nu spun cine ! :))

El : ce faci acolo?
XXX : stau si sug :))
{ era un biberon } !!!


etc :)) le'as scrie si pe celalate dar nu am cum :)) is gesturi si reactii ! =))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu