sâmbătă, 18 septembrie 2010

Masca

A reusit'o din nou .. Am incercat de atatea ori sa las acea masca care ma constrange sa zambesc fals si sa par ok ...

De ce a aparut ? .. hmm imi pun mereu prea multe intrebari .. poate ca asa trebuie sa fie ... cine spune ca viata poti sa ti'o faci mai frumoasa se inseala amarnic .. mereu e cineva care sa ma doboare .. sa ma lase jos .. chiar daca nu prea arat chestia asta .. mereu imi repet ca trec mai departe .. stiu ca pot dar uneori doare .. Doar "masca" ma mai salveaza ... Zambesc fals pt ca nu vreau ca prietenii sau familia mea sa isi faca griji pt starea mea de kkt ... care oricum voi trece singur peste ea cum am fost mereu .. nimeni nu a fost langa mine cand am cazut si imi era foarte greu sa ma ridic , dar m'am adaptat situatiei ... Acum nustiu ce e dar simt ca imi scapa de sub control .. nu pot sa imi stapanesc emotiile .. wtf ?:| azi mi sa reprosat ca zambesc fals doar ca am sictir pe mine ? serios :-? dar plm .. pan la urma ... dea nu mai am cuvinte .. aiurea ...... o sa fie si mai bine " Always Happy " !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu