luni, 13 septembrie 2010

A inceput scoala !!!!

Si a inceput scoala :d Pentru altii a trecut mai greu pt altii mai usor dar cel mai important conteaza ca a inceput :d

Mi'am revazut colegii , profesorii si dirigintele :d Chiar daca pe unii profesori nu'i suport , ii iubesc si pe ei :d Is cam iubaret azi :)) cred ca e vina scolii :)) Imi era dor de fumoarul nostru unde ne adunam 50+ insi , dupa care vorbeam unu cu care putea :))) era smecher { si este incontinuare }
Mi'am vizitat si barul { Lil House } unde patroana a zis ca fara mine nu prea se mai face vanzare :))) 2-3 colegii a mei s'au facut tapeni ca de fiecare data cand mergem la baut :)) 2-3 trebe sa fie comete si sa fie dusi acasa :))) Tura asta nu am fost eu :"> DUpa am fost cu niste prieteni prin oras :)) Acolo a fost o atmosfera mai inchisa , dar a fost totul ok :d Am facut si un biliard :) Am mai ascultat niste barfe { chiar daca nu stiam despre ce e vorba :d e mereu interesant } :d Pan la urma a fost TOTUL OK ! am alergat si dupa un nenorocit de tranvai :)))

Debia astept maine :d


Noul an scolar :d sper sa fie cu noroc si sa incep cu dreptul .. ca pana acuma numa cu stangul am inceput .. Sper ca imi voi gasi si "iubirea" pe care tot o caut da nu o gasesc ... poate ca incerc prea mult si trebuie sa astept ... dar vad ca nu mai vine .. asta'i viata si incep sa ma obisnuiesc cu ideea .. ehh alta poveste de kkt ...


In fine ! SUCCES TUTUROR la scoala care cititi acest blog { 1-2 persoane } =)))






\:d/ \:d/ \:d/ !!!!! play this fucking muzic !!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu