marți, 7 septembrie 2010

Incepe scoala :x

Eu sincer aştept să înceapă cât mai repede pentru că doresc să îmi revăd colegii cu care făceam mişto de profesori, chiuleam, ne distram în ore. E prima data când aştept să înceapă şcoala, multe persoane mai în vârstă mă întrebau zilele anterioare:
”Aştepţi să înceapă şcoala ? ” iar când răspundeam ” Da, aştept ” rămâneau blocate două secunde deoarece acum câţiva ani când eram mai micuţ uram şcoala şi nu vroiam să aud de ea. Acum că am crescut şi sunt băiat de însurătoare, am realizat că dacă n-am carte, n-am parte.
Pe 13 septembrie incepe scoala iar pe coridoarele liceului se vor auzii noi glasuri si se vor zarii o multime de boboace! yeep ;x
Mi'e dor de fiecare coleg in parte :)) de rasul lor , de fetele mele :"> mie dor de toate si tot .. incep sa ma plictisesc si intru intr'o stare foarte dramatica ... urasc acest lucru deoarece sunt obisnuit sa rad , mereu rad :)) gasesc ceva de ras in orice :d deci " Always Happy ;x " incerc sa fac pe toata lumea sa rada , macar sa zambeasca pentru ca asta's eu :d cu'i nui convine sa ma scuteasca de textele complet aiurea !

Sper sa treaca timpul cat mai repede si sa inceapa scoala :d Asteptam ca aceasta vara sa imi aduca multe amintiri si bucurii dar vara asta din pacate a fost de tot cacatul :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu