vineri, 26 februarie 2010

wtf ?

lol .. azi a fost o zii superba din toate punctele de vedere :D

1. Dimineata am intalnit o fata in tranvai :"> eu magar de ce sa nu ma bag in seama :)) e asa de frumusica :X:X uff.. Mi-a dat id-ul de mess si nr de tel:D Pe la 2 ma suna :D m-am intalnit cu ea , sarutul a fost asa dulce .. off .. Este frumoasa , dar problema e ca nu tin la ea :( tin la altcineva dar nu'si da seama sau nu vrea :) in fine sa revin :) Ink suntem prieteni chiar dupa acel sarut , acum sunt nehotarat .. sa vorbesc cu ea si sa incerc sa uit pe cealalta persoana ? sau sa raman pe pozitie .. hmm grea intrebare :| Oricum Diana mi-a inveselit ziua dis de dimineata >:D<

2. Am iesit cu cei de pe oniasi in dublin .. am baut destul si a fost super :D sper sa mai iesim :D

3. tot intr-o dupamieaza alta fata a dat niste apropouri foarte interesante :D sta la o statie de mine ..E mai mica ca mine ca varsta ceea ce va fi o noutate pentru mine :D poate e bine si asa :) ..

Cum spuneam azi a fost o zii splendida , daca o voi tine tot asa o voi uita si pe acea persoana care eram decis sa pun suflet :d
Sper ca gandesc bine acum :D


WE NEED ONLY LOVE !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu