sâmbătă, 20 februarie 2010

Best Friend :D

Esti un mare gunoi :)) Iti multumesc ca ma intelegi mereu , ca imi esti alaturi la greu , ca pot sa iti spun orice , iti multumesc ca esti TU ! :)
Cand ne imbatam ne ducem aman2 unu pe altul acasa ca 2 porci in desfasurare :)) Ne mintim parintii ca dormi tu la mine si eu la tine si mergem unde ne duce capul :)) Dumnezeu e mare:X ne completam reciproc :D
Ne doare la basca de parerile lumii ii las sa vorbeasca ca doar asta stiu sa faca :))
Nu in ultimul rand tu ma cunoasti si ma iubesti exact asa cum sunt :X

Am trecut prin multe amandoi ... doar intr-o zii imi vinea sa te bat atunci cand ai vomitat pe covorul nou a lu mama cand pariniti erau la tara !!:W era covor persan mm :)) fugeai cu voma prin casa :)) te tin minte betivanule :))

am fugit amandoi de gabori :)) mi-a placut ca aman2 eram cu pantalonii rupti in cur de la gardul ala :))) cand fugi de frica nu mai conteaza impresia artistica :))


Ne-am imbatat mereu , venim mereu ca porcii la bunicamea :))


mai sunt multe da nu's de spus :"> :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu