miercuri, 3 februarie 2010

Prieteni/ Prietene

Mereu mai ajutat la greu ... Mereu ai fost langa mine .. Nu stiu cum sa iti multumesc :( Te cunosc de 10 ani si niciodata nu mi-ai gresit .. Ne-am ajutat reciproc ! Nu te voi uita niciodata si nu o sa imi permit sa patesti ceva ! A avut grija cineva ca sa ne cunoastem ;) Ne completam . Nu ti-am spus niciodata asta :) Nici nu stiu de ce mi-am facut cacatul asta de blog :)

Iti multumesc SPIRIDUS !! Nu te voi uita chiar daca voi pleca in scurt timp ;) Sper sa citesti asta dupa ce voi pleca ;) voi reveni dupa ani buni ! dar un lucru sa stii ne vom revedea ! Mi-o jur !


Chiorule:)) mereu ma faci sa rad , m-ai scos din multe cacaturi ... iti multumesc !

Dragos :)) stresant mai esti uneori we ... ma omori , dar un lucru e sigur Best Friends !

Sammy ... off grasule ma scuzi ca te mai injur uneori ... stii bine ca nu spun vorbele alea din inima ! iti multumesc pt tot ce ai facut pentru mine;)

Cotoman , Bizon , Picior , Balena , Caine , Fofarla , Tugui , Fratii bitzuc , Galai , Teo , Grasu ,Claudiu , Fany , George , Micu , Costel , Andrei, etc ;) Ne vom revedea , don't worry ! :))


Mi-am facut si prieteni noii:)

Pitik :)) thoamne imi place de el :)) felul lui dea fii :))

Miha :D e ca o mama pentru mine ;) t'besk :*

Pijamalutza :) off :))) o buna prietena , m-a ajutat cand aveam probleme ;) si iti raman dator>:D<

Mika : hmm nu am cuvinte .. o buna prietena :* imi place tot ce face ea :)) >:D<

Va continua , acum nu mai am timp sa scriu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu