duminică, 28 februarie 2010

Expresii :)))

Am niste colegi in clasa care ori is gay ori se fac :)) :


1. Fuck my Dick
2. Si eu joc gaurica cu baietii in Letcani :)) { in loc de gropicica }
3. Matai impotenta

4: Costan : Ce blana urata are! Dragos : Chiar ca are pula urata :))

5. Eu nu mila

6. Ce ma crezi we ? robot masinarie :)) ?

7. Pestele are pula si fute pestoaica in coada :))

8. Dau apa la oua ca sa creasca mari .

9 . Matai prost !

10. Pula matii !

11. Sai sugi pula lu mama!

12. Ai hida { in loc de sida }

13. Ma doare degetul de la piciorul mare.

14. Iti dau un pumn iti sare umarul din cot :)

15. Ma numesc porecla bizon { facea cunostinta cu o fata :)) wtf ? }

16. Ma calca accidentul

17. M-o sunat mama sa imi spuna ca mie foame :))

18. Bagamieati pulan gura :)) { o vrut sa spuna bagavas :))}

19. :

Narcis : Sammy
Sammy : ce vrei we ?
Narcis : dami o pulan gura !


WTF ?:))


20. 2 colegi la baie :

Costan: prost esti we Magdici !
Magdici: de ce we ?
Costan: ai scapat sapunul!
Magdici: ehh si tu acum :))


21 :

Costan : Ce faci we ?
Sammy: Ti-o indrept !


M-ai sunt multe , dar le-am uitat :))) LOL =))))) Rad in fiecare zii de ei :d :))))

Va continua ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu