miercuri, 6 octombrie 2010

mda ..

Cand am nevoie nimeni nu ma aude .. urechile parca toate sunt surde .. sunt animal nu om , la mine banii nu cresc in copaci dar asta nu ma face nicidecum sa nu fiu domn .. sunt urmarit de zile rele , zile bune .. langa fapte rele mai pun si fapte bune .. de ce nu ma ajuta nimeni cand am nevoie de ajutor .. De ce ma judeci cand eu sunt corect cu tine, stii bine..Umblu departe incerc sa ma regasesc.. dar nu prea reusesc .. prietenii vor ceva ce nu e a lor ... sa nu faca parte din decor ... pe unde merg vad doar fete triste .. am cazut in asteptari , nu am mai facut nimic de mult doar aprobari .. prea multi vor dar prea putine fapte ..... pan la urma viata e mai curva ca toti , incerc sa evit momentele proaste ca astea .. trebuie sa fiu lucid si sa merg pe drumul meu ma fac prieten cu drakul poate e bine sau rau .. nu demult am invatat sa nu mai plang si sa mai respir dupa usi .. nimanui nui pasa daca esti plecat de acasa cautand .....pff inaintez degeaba in viata .. ma uit spre viitor nu vad nimic ... am neajunsuri si esecuri care ma invata ca un picior in fund nu inseamna un pas inante .. pan la urma la ce sa ma astept ... asta's eu .. si banuiesc ca nu sunt singurul in aceasi situatie dar nah .. poate altii gandesc ca mine .. sunt un nebun inchis in propia mea cusca .. si stiu ca voi mai ramane multi timp acolo...

prietenii ar trebui sa nu te barfeasca pe la spate .. dar poate asta merit .. si nah pentru cei care au ceva contra mea si ma pupan cur :


Recunosc sunt vulgar, nu ma schimb,
Din caracter imi face parte, nu ma schimb
Arogant ma prefer nu ma schimb,
Sunt ceea ce sunt si nu ma schïmb
Orice ar fi sunt EU
Sunt prea sincer si nu va convine ca va spun fata in fata tot ?
Spuneti'mi ;)
Daca ai ceva sa imi zici poti sa imi spui , voi fi tot eu ..
Dar mai nou totul se tine in propiul cap si induram toate porcariile ca e greu acum sa te exprimi ...


Mdah cam atat am avut de spus !
Si BAH oamenilor daca nu va convine ceva spuneti'mi , sau daca aveti ceva sa imi spuneti , ascult ! daca nu .. asteptati .. eu nu o sa ma uit in spate si poate o sa fie prea tarziu !

take care !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu