sâmbătă, 2 octombrie 2010

13 ;x

Baieti .. stiu ca va e greu acolo unde sunteti .. Ma doare inima cand stiu ca eu sunt acasa si voi suportati pedeapsa pe care si eu trebuia sa o savarsesc , dar azi se implinesc 6 luni de la incidentul pe care eu sincer nu il voi uita niciodata ... Acea intamplare mi'a marcat viata si mi'e frica ... mi'e dor sa vorbesc deschis ... mi'e dor de voi ... voi erati aproape totul pentru mine si acum is singur ... nu am cu cine sa vb despre .....pff.. stiu ca plansul nu rezolva nimic , dar .. as dori ca timpul sa fie dat inapoi si sa fim din nou impreuna ... 13!! ..mi'e dor de glumele voastre .. mi'e dor de sinceritatea voastra... mi'e dor de voi .. dar nu pot face chiar nimic sa va aduc libertatea din nou ... mi'e dor cand imi spuneati " aschie miscati curul ciobene " :)) desi eram cel mai mic si cu o diferenta marisoara de varsta voi mati acceptat asa cum eram .... langa voi eram eu ... de ce ma simt neputincios in momentele astea ? de ce simt ca fara voi nu pot sa fac nimic ? de ce ?..De ce mati lasat numai pe mine liber ? DE CE PIZDA MAMII VOASTRE ati facut asta .....??? stiti .. as dori ca sa va revad cat mai repede..si va iubesc pe fiecare in parte dar cateodata ajung sa ma urasc pentru ceea ce sunt acum ... numai sunt acelasi baiat plin de viata ... acum nu pot decat sa imi ascund supararea si fustrarile dupa un zambet mare si frumos .... si cred ca imi iese ;) asta mati invatat voi :)) cand mi'ati spus ca mereu cand is suparat parca sunt bunica lu george :)) pff au ramas doar amintiri pe care tocmai le scriu pe o pagina web :| ..

tot ce vroiam sa spun e ca ... te cheras mo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu