sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Ghinionul

Cred ca am trecut prin tot ce se putea trece ... Nu pot spune nimanui ceea ce simt .. dar sa imi trec cv-ul..

2005 = am fost transferat la Poli Timisoara .. contract un an de zile .. a fost superb .. mama si tata nu ma mai lasau si m-au chemat dupa un an la Iasi.. Am jucat la Poli Iasi 4 ani, dupa am plecat la Noua Generatie . Poate daca ma lasau parinti acum eram departe...off
2006 = Am luat Proba la Vreau sa fiu Mare , competitie sportiva { fotbal } am luat proba si la bucuresti dupa 2 luni de pregatire dificila .. dupa ce am aflat ca sunt in primii 5 si am contract un an de zile la Bucuresti am fost bucuros si am sarbatorit singur deoarece familia era la Iasi} A 2-a zii mi-am rupt piciorul.. 3 ani de recuperare , dar din primavara imi incerc din nou norocul. Familia mea nu au vazut niciodata un meci cu mine .. Ei zic ca nu ii un viitor .. Nici nu-mi pasa de parerea lor .. imi mentin visul !
2007 = Furturi in prostie ... telefoane , bani si tot ce prindeam .. asa imi castigam eu banii.
2008 = Scoala de corectie ( 2 saptamani cumplite ) ma doare deoarece am vazut cum e viata acolo si eu am reusit sa scap in 2 saptamani ... altii stau cu anii :| am lasat prieteni acolo , nu ii pot vizita deoarece simt cand ma intorc sau cand sunt in zona ma apuca niste fiori.. si mie frica sa nu ajung din nou ...
2008 = M-am angajat , 2 mil la o saptamana + lucram cu tata = 500 de mii ziua .. era greu dar am vrut sa ma schimb ... sa devin cinstit
2009 = Am inceput din nou sa fur .. cam 2 telefoane pe luna dupa care le vindeam rapid ... Un telefon l-am vandut la o buna prietena foarte ieftin dar mi-a fost frica sa nu cumva sa pateasca ceva ..
2009 = Mi-am facut prieteni pe un sv de cs .. o comunitate extraordinara .. cateva persoane de acolo m-au ajutat sa imi revin la normal .. ei nu vor citi niciodata acest blog :) prefer sa il tin ascuns ..
2010 = Un nou inceput .. sper ca acest an va fii special!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu