sâmbătă, 30 ianuarie 2010

fetele

Incerc sa le inteleg .. se schimba pe zii ce trece ! :) azi iti spune ceva si maine altceva .. uneori ma intreb ce vad fetele la mine frumos nu cred ca sunt dar mereu obtin ceea ce vreau de la o fata:) Prefer fetele cu 1-3 ani mai mari ca mine.. Imi place sa ma tina sub papuc , sa imi deie maxim , sa nu fie suparacioasa , mai ales sa nu fie TIMIDA .... apropo , cred ca timiditatea e o prostie .. Vad aproape in fiecare zii persoane care iubesc in secret.. .WTF ? ce prostie e asta ... Dumnezeu ne-a dat gura sa vorbim .. Sincer imi place sa profit de orice ocazie .. daca nu imi place fata ma gandesc ca poate in timp se va schimba in iubire.. Pot sa spun ca nu cred ca am simtit iubirea pana acum ... E usor sa te combini , dar e greu sa simti ceva .. Mai am timp ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu