luni, 8 martie 2010

pe ganduri..

Vom trece peste :) hai sa lasam totul deoparte ...
Bucuria e cea pe care no mai gasesc .. Orice incerc nui bine ... cum plm sa imi mearga bine ..................???
am incercat sa ne impacam .. nu imi dai voie sa iti explic .. am multe intrebari sa iti spun dar nu vreau sa te deranjez cand te sun .. nu vreau sa te mai supar ... daca as putea sa spun in cuvinte ceea ce in capul meu se afla ... mi'ai spus ca iti sunt indiferent... ma doaree....
Si imi repet in gand ca pot trece peste tot ... ma mai apuca cateaodata o stare de cacat.. si ma gandesc ce am .. nu suport ca suntem certati ..
nush cum sa ma exprim ... park am o bestie in mine care se apropie sa iasa ... incerc sa ma mentin .. am zis ca va fi altfel .. imi doresc sa fii bine .. ma simt asa prost ca am facut-o sa regrete ... stau si ma intreb dak regreta ca ne-am cunoscut ... nush ce sa spun , ce sa cred ... am deviat prea mult ...
ai grija de tine.. cand ai nevoie de mine just call ! si voi veni !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu